zaterdag 28 maart 2015

Een mooie conferentie !!!!

Rene van Gils bedankte ook de Bloggers tijdens de #CVIMC conferentie. Ik heb daar ook aan bijgedragen en dan weet je uit ervaring dat het veel werk is om een bijdrage te leveren. Zo'n bedankje is dan een positieve stimulans om het nog een keer te doen. Dank Rene voor de aandacht, het is echter ook gewoon leuk en natuurlijk er is ook een stukje eigenbelang.

Je hebt meteen je aantekeningen compleet en kan daar ook "overmorgen" verder mee na zo'n inspirerende #CVIMC bijeenkomst.
Delen één van de opmerkingen die ik veel gehoord heb tijdens de conferentie is belangrijk. Mijn Blogs zijn snel gemaakt, maar als je tussen de spelfouten doorleest, kan je er wellicht iets mee.

Het is inmiddels zaterdag en als ik zie hoeveel views er zijn, vind ik ook dat we onze managers een beetje moeten helpen in deze moderne wereld van "Nieuw Vakwerk". Een wereld van Bloggen, Twitteren, Meerkat, Periscoop, WhatsApp, OneDrive, Dropbox  Sway, Office Mix etc. Dat gaat nu niet meer lukken, maar tijdens een volgende conferentie moeten we hier wellicht wat meer aandacht aan besteden. Handreikingen leveren etc. Ik weet het, deze boodschap is niet voor diegene die deze boodschap leest, hoewel je kan natuurlijk alsnog je collega's wijzen, op deze mooie samenvatting. Neemt niet weg dat we eens moeten nadenken hoe we onze managers / collega's kunnen helpen in al dit moderne geweld. Het blijft lastig, we vertellen erover, vinden enthousiasme, maar er kan ongetwijfeld meer.

Er is 406 keer naar de parkeerproblematiek gekeken, de volgende topscore ligt op 66, dat geeft toch stof tot nadenken. Marc Lammers gaf het al aan (met dank aan Meerkat), kijk verder dan de gevestigde orde en maak een stapje extra, daar moeten we elkaar wellicht een beetje bij helpen.

#CVIMC #novacollege Ik (Rob Smit) heb ook nog wat redactie werk gedaan, maar nu stop ik er echt mee. Ik vind dat er een mooie verzameling van indrukken staat, van alle bloggers tijdens deze conferentie. Daar mogen we trots op zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten